Sunday 8 January 2012

berita dari saya

assalamualaikum
dear reader,

setelah lama menyepi
teringin berkongsi khabar berita
apa yang sedang saya lakukan
sehingga tiada masa untuk berFB

apa yang saya buat sekarang?
the answer is i'm now working
tapi saya hanya kerja sebulan jer
just nak cari experiance

pastu nak buat ape?
bulan 2 start driving lesson
hope tak payah nak ulang test
nak daptkan lesen dalam masa kurang 2 bulan
that's my target

bulan 3 lak?
result's time!!!
lepas dapat result my sis cakap dah sibuk
nak apply scholarship,
nak get ready ntok temuduga

buat masa ni itu adalah perancangan ntok 3 bulan nie
yang my mum dah rancangkan
hope reader boleh doakan saya kat luar sana
memang banyak dugaan kat dunia luar
kene berhadapan dengan pelbagai jenis orang
doakan saya masih kuat ntok mengekalkan
tarbiah bumi waqafan


seriously rindu ngan korang semua


p/s: nanges bila dengar suara farwah

wallahualam

No comments: